keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Onko reilua hei?

Minulla ja naapurin rouvalla on yhteisestä sopimuksesta taas samanlaiset etupihan kukat ikkunoiden alla.

Minun näyttää tältä:














Naapurin näyttää tältä:












ONKO REILUA HEI?!?!? Ei kyllä ole, sanon minä, itken ja vaikeroin. No okeiokeiokei, on nuo naapurin olleet paikallaan jo parisen viikkoa pidempään, ja joo ne oli jo ostaessa isompia kuin minun ruippaliinini. Aikaisemmin tämä olisi selittynyt runsasravinteisella akvaariovedellä ruokkimisella, mutta ei enää kun akvaario on muuttanut muille maille tältä tontilta. No höh. Ei auta kuin koittaa jutella, kehua ja kastella kovasti näitä omiani, että ottavat naapurinsa kiinni kasvussa. Ja jos eivät reipastu, niin ainahan minä voin ihailla sitä naapurin kukkaloistoa.

2 kommenttia: